Friday 8 March 2013

SAL Spring Garden частина 1

Усім привіт, вітаю вас дорогі мої дівчата, жінки і просто Рукодільниці з великої букви. Щастя вам, натхнення і радості в кожному дні. А я сьогодні до вас з черговим Відшивом))) Уже другий цього року, і хоч намагалась я встояти але не вийшло. Взялась за відшив весняного саду, хоч чесно кажу він у мене майже літній напевне вийде, так як поміняла я майже всю палітру, включаючи  і саму тканинку. Признаюсь- рожевий не мій колір, тому відійшла дуже далеко від першочергової задумки, але таки потроху після початку відшиву до нього вертаюсь, таки яка ж весна без рожевого. Думаю Альона мене простить, я ще і шовчиками бавлюсь, стараюсь чи постараюсь їх десь там розмістити. Отже матеріал-це точно Summer Hucky Lugana 25ct, ниточки підбираю по мірі відшиву, тож набір уточнити неможу, хоча це й немає такої ваги, аби гармонійно дивилось.


Трохи незвична картинка, все таки я більше пропорційне люблю, аби всі хрестики симетричні були, але цікаво стало вже на початку що вийде на прикінці.




11 comments:

  1. С праздником!!!!
    Мне очень нравится! Я сама не в силах сделать так как положено, всегда что-нибудь меняю))))

    ReplyDelete
  2. Какие косички интересные :). У тебя летний садик получается :-)

    ReplyDelete
  3. В рамочке такие нежные зеленые оттенки!

    ReplyDelete
  4. Кристина, с Праздником весны! Очень красиво!

    ReplyDelete
  5. С праздником, Кристиночка! Картинка интересная получается, в ней определенно будет изюминка, ты молодец!

    ReplyDelete
  6. Кристиночка, очень интересно что же получится! пусть и летний сад, летний тоже очень даже прекрасно! :)

    ReplyDelete
  7. Вот то да! Какой интересный подход! Заинтригована!

    ReplyDelete
  8. Интересно получается, а ткань на мою похожа :)

    ReplyDelete
  9. Красивое начало! Легких крестиков!

    ReplyDelete
  10. Какие цвета!!! Нетерпится посмотреть готовый результат!!

    ReplyDelete
  11. Як гарно! То шовчики - це чиста імпровізація? Здорово! Теж думала приєднатися до відшиву цього садочка, але маю вже стільки хвостів, що самій перед собою соромно... Чудовий блог, з радістю стала читачкою :) ( тим більше україномовний :)) Приємно познайомитись, Христино!

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account