Thursday 28 February 2013

Мрієм і вишиваєм

Приємно вишивати мрію а?? Юля ще місяць тому оголосила відшив своєї мрії, і скільки б добра ми не мали ми все далі про щось мрієм, кожен про своє, хто про дім, чи дитинку хто про другу половинку. І є таке повір'я в яке я дуже вірю, вишивати певну вишивку(навіть є словник), зображення що символізує щось своє і задумане неодмінно збудеться. Скажу поправді у мене повір'я повязані з вишивкою збувались, навіть найбільш недосяжні як на мій погляд. От я довго недумаючи взялась вишивати маяк від Діменшн, куплений мною набір в Мейні, пролежавший  більше року заниканий у шафі. Ну як було не купити за пів ціни, та й ще маяк на якого я заглядалась кілька років тому у Львові. Є у Львові магазин на Водогінній вулиці-там висять вишиті картини( і продаються всякі дрібниці для вишивки) одною з них був саме цей маяк вишитий на 14 Аїді, шикарний, величезний і я закохалась.
Вишиваючи маяк треба загадувати бажання-звичайно я загадала, оголошувати не буду, побачимо чи збудеться. Вишиваю по набору, близько 50 відтінків на молочній 18 Аїді. Вишивається досить легко, правда часу потребує. Та і я все відволікаюсь в процесі, то у мене іграшки шиються, то сумочка то цукерочка від Олі була. Обіцяю собі більше концентруватись саме на одному проекті але так не виходить.


 А це красень маяк на Канадських теренах, від Галіфаксу десь 40км. Гарне туристичне містечко, людей правда там живе досить мало, постійно вітряно, з моря дує щосили, незалежно від пори року. Ми були там зо два рази і постійно зривало голову і крапів дощик. Але місцинка мальовнича і цікава. Є  в маяках якась незбагненна краса, яка притягує погляд. А яке слово гарне, якщо перекласти з англійської -будинок світла-Light house. Ну що, я побігла, насичений день впереді, та ще й на маяк тре час відшукати)

12 comments:

  1. Замечательный дизайн! Легких крестиков и пусть мечта обязательно сбудется!

    ReplyDelete
  2. Удачи! Проект шикарный, грандиозный! А про мечты... верю! Так что жди! Скоро исполнится!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Oi menina, passei para dizer que amo esse bolg.

    ReplyDelete
  5. Даже сейчас понятно, что получится очень красивый, монументальный дизайн)))

    ReplyDelete
  6. Мечта обязательно сбудется! Очень красивый маяк! Легких крестиков!

    ReplyDelete
  7. Чудесный маячок! :) Умничка!
    Кристинка, я сегодня рассылаю схемку и мне нужен твой майл :-)

    ReplyDelete
  8. Ого! По-моему, это самая сложная схема из всех, что есть сейчас в проекте. Удачи вам и лёгкости в вышивке! И, конечно, чтоб желаемое сбылось сразу же с последним, завершающим крестиком.

    ReplyDelete
    Replies
    1. спасибки большое!!! может и сложная так и мечта и у меня не з простых))) так что под мечту и маяк сложный

      Delete
  9. Грандіозна робота! Рівних хрестиків і багато вільно часу на мрію!

    ReplyDelete
  10. О, вітаю з початком такого захоплюючого процесу, картинка чудова, я її теж вишивала минулого року для тата, правда не знала такої прикмети, що можна бажання загадати, а то б обовязково загадала. Ну але я вишивала з думками побажання татові здоровя і всього хорошого, так що думаю, то теж рахується. Бажаю тобі легких хрестиків, задоволення від процесу і обовязково здійснення бажання. Я теж не раз любовалась маяком не Водогінній, а тепер маю свого, як захочеш глянути на мій результат. він тут http://princezza8412.blogspot.com/2012/10/blog-post_9.html

    ReplyDelete
  11. По секрету :) я тоже его вышиваю! Просто суперский набор и результат нас точно порадует!

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account