Monday 28 May 2012

Морська сумочка-косметичка-гаманець

Продовжую вчитися шити. Мучила я і цього разу швейну машинку а вона мене))) Було все- і ламалась щвейна машинка і нитка рвалась і я порола не раз-але все таки довела її до логічного кінця. Старалась якомога охайніше але все таки саме цього мені ще тре повчитись.
Сумочка гаманець складається з 4 частинок і днища. Форма дуже чудна-але саме така припала мені до серця

Вишита одна частинка гладдю, другу прикрасила аплікацією з фетру-романтичною мушлею і парасолькою


 Хочу попробувати свого щастя у конкурсі "Пора в отпуск"



4 comments:

  1. Удачі в участі в конкурсі! Цікава вийшла косметичка, з дуже оригінальною формою:)

    ReplyDelete
  2. Какая забавная косметичка! Необыкновенно оригинальная форма :)
    Я тоже желаю удачи и победы в конкурсе *-*

    ReplyDelete
  3. Интересная и оригинальная сумочка!!
    Удачи в конкурсе!))

    ReplyDelete
  4. Какая необычная и интересная форма у сумочки! Удачи вам!!

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account