Friday 23 March 2012

Коктейльна сумочка

Намагаюсь подружитись я зі своєю швейною машинкою. Наразі були спроби пошити подушечки і нідлролли, і нарешті перша спроба пошити сумочку. Навіяна ця сумочка образом вільної безтурботної журналістки з фільму"Як позбутись хлопця за 10 днів". Була там в кадрі сумочка, маленька незамітна, але як на мій смак дуже лаконічна сумочка,така собі мініатюрка для телефону і ключей від машини чи квартири, чи просто незамінний помічник з косметикою.

Благодатна тканина попалась мені під руки, малюнок може скрити всі прогрішності, хоча їх у мене була маленька кількість. Проклеїла тканину дублерином, ледь найшла шось подібре в тутешніх магазинах(проблема була в перекладі на анг мову), правда вибір шикарний, кілька видів матеріалу шоб зміцнити тканину. Форму тримає сумочка дуже добре. Додала ше маленьку ромашку з бісером, правда не знаю чи вона тут умісна.
Уже подружилась я трошки з швейною машинкою, думаю потішу ще себе кохану пляжною сумочкою так точно)))

4 comments:

  1. Отличная сумка! И форма хорошая))

    ReplyDelete
  2. Уявляю якою гарнюнею ти, Христинко, виглядаєш з цією сумочкою:) І всі голови позвертають, мабуть, проводжаючи поглядом таку красотку з дуже вишуканою сумочкою:)

    ReplyDelete
  3. Христиночка, молодец, что осваиваешь новые возможности, сумочка получилась очень интересная, вечерняя, осталось только обновить:)

    ReplyDelete
  4. Гарненька сумочка!!

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account