Sunday 22 January 2012

Братчики

 Я все таки трошки фанатка Рікко дизайну, подобаються їхня підбірка кольорів, тішить моє око завжди коли дивлюсь саме на їхні картинки. Якось так радісно стає і світло і хочеться творити ще щось нове і нове. 

Скільки б не переглядала свою колекцію дизайнів від Рікко завжди натрапляю на щось таке що неодмінно хочу вишити і собі добавляю в список. Незнаю чи хтось має щось подібне, таке як список, хочушка, в мене він постійно формується в голові, потім переноситься на папір, щось перекреслюється бажання вмирає, дещо добавляється і так без кінця.))))) Саме от така картинка в мене сьогодні, яка не видалялась зі списку і до неї черга дойшла.


Вишита на Аїді 14,  анкорівськими ниточками в дві нитки. Паспарту замовляла через нет. Рамку робили самі з чоловіком. Я не люблю квіткові букети вишивати, а от саме якусь одну квітку чи бутон якось так приваблює. Хорошого вам настрою. Хоч у нас зима мінус 23 за вікном, а на серці вже весни хочеться)))

1 comment:

  1. Здорово! С настроением! Оформление такое стильное и лаконичное, очень нравится! :)

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account