Monday 16 January 2012

Перша шкатулка

Вже давненько я мріяла про шкатулочку. І навіть дизайн придумала. В середині мав бути елемент хандангеру, а далі політ моєї фантазії. Так і получилось. 

Елемент хандангеру взяла віл Вікторії Семплер, правда він мені видався замаленьким як на повноцінний візерунок.

А далі дофантазувала сама, кілька розочок павучків ниточками перле, трошки ленточок, французьки вузлики-все те що минулого року мені так подобалось, тай далі приваблює у всіх роботах які мені попадаються на око.

Правда чомусь у мене завжди не йде все як по маслу з офомлення -зборкою.
Купила на днях шкатулочку, простеньку деревяну без візерунків, без фарби, лише виріз на кришці мені здався підходящим саме для вишивки. Почала відклеювати той виріз, щоб в середину покласти вишивку на верх знов приклеїти, і мені вона трісла, та й ще дно кришки причіпилось. Мій чоловіченько-сміючись каже ну все кидайся з того, неполучилось і так буває. Але як викинути вже покрашену шкатулочку-нє. Вирішила натягнути вже вишиту тканину на саму кришечку як пінкіп і приклеїти до овідка який залився від кришки.Зробила - не сподобалось та й ще тканина якось негармонічно дивилась з малюнком на шкатулці(мною намальований) і деревом. І тут в магазині побачила дуже дешеві вироби з тканини(незнаю в який саме цілях вони використовуються, щось підгинати, дошивати, одним словом в декорі) о і мені вони по кольору підійшли, обклеїла всю деревяну основу та й ше овідок де тканина з деревом сходиться. І результат мені сподобався. Деякі недоліки обклеювання тканиною є, прикрасила їх цікавими дрібничками, аби сховати.
Ще трошки покажу свою тиковку, користуюсь нею вже пів року як не більше, дуже зручно, всі голочки на ній, тай вона в тих самих тонах що і шкатулка

No comments:

Post a Comment

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account