Saturday 24 December 2011

Snowy Christmas


Перший раз  зробила я цукерочку, нідл ролл чи просто батончик. І думаю що не в останнє))Брала участь в SAL  організований Олею. Оліні дизайни це щось завжди загадково красиве. Багато бісеру який мене трошки помучив, спина поболіла але результат вартий того. Матеріали-льон 32кауну, нефарбований, нитки анкоровські, плюс сатинові,бісер трьох відтінків.


 
Ой чого мене понесло до цієї тканини незнаю. Льон такий рихлий що я ледь находила хрестики, як я умудрилась вишити на ньому скатертину тепер вже незнаю. Але дуже хотілось використати залишки тканини і чомусь хотілось природніх відтінків, ефекту бабиної скрині))) І бісер мене підвів-такий кривенький , неоднакових розмірів-але що було вдома то і використовувала.


Довго думала над оформленням, але все таки зробила цукерочку, напевне найбільш підходящий розмір вишивки .Дошивала тканину за МК Олі, який став дуже у пригоді. Результат мені дуже сподобався,особливо на ялинці, бісер переливається, неймовірна краса!!! За що Олі велике привелике дякую!!!!! Цукерочка дуже фотогінічна-тому фотографій  багато

2 comments:

  1. Очень красивая цукерочка, и цветовая гамма изумительная! Он такой аппетитный и соблазнительный, мням! Молодцы и Христина и Олечка!

    ReplyDelete
  2. Христина! Так много написала, и куда -то пропал коммент! Мне очень-очень нравится! И нитки, и ткани выбраны отлично! Браво!!!

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account