Tuesday 6 December 2011

Fluffy snow


Перерву я свій марафон біскорню на кілька новорічних іграшок. Вчора закінчився відшив сніжинки від Олі.  ЇЇ дизайн просто надзвичайний, краса яку важко описати. Перший раз я брала участь в чомусь подібному і мені дуже сподобалось, ще ніколи не вишивалось з такою швидкістю. Матеріали які  я використовувала-тканина Handanger 22ct antique tan, нитки Анкор і ДСМ перле 12 голубих і кремових відтінків, плюс сатинові сіроватого відтінку,бісер двох видів і кольорів. Нарешті я навчилась нормально працювати з бісером-защо Олі велике дякую!!!!! Задумувала я дві сніжинки зробити,друга мала бути на 28каунті голубуватого відтінку, але як побачила кількість бісеру і почала відшивати 3 етап на цій тканині, сніжинка просто втопилась в тому бісері, тож наразі відклала, думаю все таки закінчу але з невеликии змінами, тре буде її трошки якось збільшити, ато така манюня виходить.



 


 І на останок невеличкий віhшик з дитячої книжечки на тему сніжинок:
Snowflakes are dancers moved by the wind,
who twirl and leap and swirl and spin.
Snowflakes are flowers blooming in air,
cristalline petals melting in hair.
Snowflakes are children each different and new...
diamonds in sunlight you, you ... and you.
Ще раз велике привелике дякую Олі за таке чудо

6 comments:

  1. Боже мой! Я даже почти не узнала мой дизайн! Роскошный, совершенно необычный выбор ниток! Поразила! Стильно и красиво! Я так довольна - не передать!! Браво!!!

    ReplyDelete
  2. спасибо я и сама довольная как слон, неожыдала что так получитса

    ReplyDelete
  3. Забирала фото для альбома, и вчера забыла написать, что разные оттенки кристаллов - понравилась идея!

    ReplyDelete
  4. Какая снежная нежность!

    ReplyDelete
  5. Очень красиво и необычно подобраны ниточки и бусинки :)

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account