Wednesday 28 December 2011

Basket for buttons


Давненько за мною ходив цей узор , так хотілось попробувати його якось. І тут недавно побачила одну ідею в блозі Вот оно щастя, від Ксенії Кузнецовой. І мені так сподобалась ідея з кошиком обшитим тканиною і ше й кришечкою що я рішила шось таке попробувати.Тим більше рукодільного добра все стає більше і більше а зберігати навіть немає де. У мене двоє маленьких дітей -тому все майже на антрисолях))) От вийшов в мене маленький кошичок для різних  особливих гудзичків




Кришечка зроблена в стилі пінкіп-та й ше мусіла тканину дошивати бо неправельно відрахувала розмір кришечки. Кошечок залишився ще з покупки ракушок-які розлетілись а ось викинути кошик рука непіднялась. Вирізала я тканину для середини кошичка, зробила канавку для гумочки і натянула. А хандангером трошки не задоволена так як пелюстки не скажу що такі вже ідеальні як у журналі, але так як пробувала цей узор вперше думаю простимо)))

 


1 comment:

  1. Очень красивая буквально ювелирная работа! :)

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account